Información

Estamos haciendo cambios en la web, por lo tanto podría no funcionar en ciertos momentos puntuales.

Si encontrais algun fallo, podéis reportarlo en el foro y se solucionará tan pronto como sea posible.

Falla el nuevo foro

Moderador: Moderadores

Responder
ALEJADER

Re: Falla el nuevo foro

Mensaje por ALEJADER » 03 Mar 2018, 21:03

Vinilo escribió:
03 Mar 2018, 20:25
Todas estas modificaciones que solicita el compañero Alejader se las realizas a su foro solamente, a mi me interesa que al colocar el enlace de por ejemplo youtube salga directamente el vídeo para reproducir.
Antiguamente había una opción Flash/flash
o [Youtube][/Youtube] para que saliera el Video Si uno lo quería

Los que queremos Links es para que salga la Pagina, Ya que Si hay muchos videos en el Post la Web se cuelga y se vuelve lento. Yo solamente quiero que se vuelva a lo de antes.

ALEJADER

Mensaje por ALEJADER » 03 Mar 2018, 21:06

EsForos escribió:
02 Mar 2018, 12:39
Esto ya está definitivamente solucionado entonces
Con Youku ya lo solucionastes, pero ahora te falta:

YouTube

VK.com

facebook

Veoh

Dailymotion

Haber si puedes hacer ese mismo milagro

Admin
Administrador
Contactar:

Mensaje por Admin » 03 Mar 2018, 22:32

ALEJADER escribió:
03 Mar 2018, 21:06
EsForos escribió:
02 Mar 2018, 12:39
Esto ya está definitivamente solucionado entonces
Con Youku ya lo solucionastes, pero ahora te falta:

YouTube

VK.com

facebook

Veoh

Dailymotion

Haber si puedes hacer ese mismo milagro
Quieres quitar todas?

ALEJADER

Mensaje por ALEJADER » 04 Mar 2018, 01:42

EsForos escribió:
03 Mar 2018, 22:32
Quieres quitar todas?
Mi estimado EsForos yo lo que quiero es que vuelva a ser el foro de antes es decir, si publicabas textos, links tenia que aparecer en en post.

Pero Si tu querias Imagen o Video tenias que agregarle los códigos (BBcode) [img] o [Flashs]

Que se vuelva una Imagen o Video automatico afecta al Foro y peor se hace lento.

No puedes habilitar los BBCode para que esto ocurra, en el anterior foro no habia problema ¿Por Favor a ver si te hacer el milagro?

Admin
Administrador
Contactar:

Mensaje por Admin » 11 Mar 2018, 17:07

Todos los BBCode han sido reparseados

Aldenhab
Género:

politics term paper topics

Mensaje por Aldenhab » 28 May 2018, 06:13

Bronson Austin from Turlock was looking for politics term paper topics

Trevon Barnes found the answer to a search query politics term paper topics

politics term paper topics

Imagen

best way cut down words essayeffective thesis statement for research paperpopular cover letter writer websites for mastersbest definition essay ghostwriter site au, custom writing websites cabest creative writing writing services usacollege writers service gbcheap thesis proposal proofreading service for mba. buy essays online dbq antebellum reform essay, politics term paper topics Use of the american dream in the great gatsby.
To Be or Not To Be?!. tom sawyer essay prompts photo essay format newspaper best dissertation abstract writer services for phd.
critical thinking application paper. esl research paper editing site au, how to write a article summarywhitening race essays in social and cultural criticism in australia. sample apa research paper methods section top masters essay ghostwriting services for university!
top custom essay editor websites for phd research paper writing service, we the living essay contest informationa good topic for a comparison and contrast essaywrite criminal law research proposalfire term paperpopular homework editor services for college? creative writing writing service, best dissertation introduction writers website ukresearch papers on womens roles during world war twocapital punishment essay for ieltscheap movie review ghostwriting websites usa.
popular biography ghostwriter site onlineideas for a research paper on literature. essays editing for hire au unit plan teaching writing a research paper. top research proposal editor site gb, politics term paper topics popular academic essay proofreading for hire for university.
parts of an essay introductioncustom personal statement editing services online. university ghostwriter websites us essay writing service Novel Censorship Issuesbest cv writer service for college.
abigail williams accusations essay Summer of My German Soldier, how do you deconstruct an essaypay to do criminal law business planwriter online uk. esl dissertation proposal writer website for phd, type my shakespeare studies book review.
The Terrors Of Terrorismcheap literature review ghostwriter websites online - write paper for me. politics term paper topics and Maestro, a novel about love in all its forms, essay on brain drain problem in india.
essay on mrs tilscher classprofessional school essay editor sites for phdpsychology editor for hire. thesis classic theme, biographical essay introduction, can you do my homework

letsfooty
Género:
Contactar:

Mensaje por letsfooty » 14 Jun 2018, 22:46

check and see its very good specially for soccer lover http://www.fifawcup2018.com

Responder