Información

Estamos haciendo cambios en la web, por lo tanto podría no funcionar en ciertos momentos puntuales.

Si encontrais algun fallo, podéis reportarlo en el foro y se solucionará tan pronto como sea posible.

Problema para recuperar contraseñas

Moderador: Moderadores

Responder
josete

Problema para recuperar contraseñas

Mensaje por josete » 10 Jul 2017, 22:03

Hola soy nuevo por aquí y quería comentar una duda, tenemos un foro alojado desde hace unos meses,el caso es que perdí la contraseña y al hacer la recuperación no la envía al correo, tampoco aparece en correo no deseado, otro administrador ha tenido que hacerme el cambio desde el panel de control pero el correo con la contraseña sigue sin aparecer

Gracia se de antemano

CUE
Contactar:

Mensaje por CUE » 15 Jul 2017, 16:24

A mí me pasó algo similar hace tiempo y se arregló meses después, no sé si porque cambiaron algo. Ahora me pasa lo mismo, no recibó ningún correo de cuando te mandan un mensaje o postean algo en un foro que sigues.

Y sí, tengo activo que se envíen las notificaciones, no sea que venga el listillo de turno a decirlo.

josete

Mensaje por josete » 17 Jul 2017, 21:49

Grecias por la respusta

Han publicado un hilo similar

Seguire atento por si hay alguna solución

Ridgemons
Género:

anant sahai phd thesis

Mensaje por Ridgemons » 31 May 2018, 11:45

Storm Bird from St. George was looking for anant sahai phd thesis

Jess Williamson found the answer to a search query anant sahai phd thesis

anant sahai phd thesis

Imagen

end global warming essayhelp me write astronomy home workthesis statement generalized anxiety disorderGreat Britain and her North American colonieshelp writing admission paper, pay to get dissertation methodologyessayeur automobile audiwrite my communication book reviewwrite me cheap dissertation hypothesissouthpark essay episode. 200 word essay about myself latest essays topics in english, anant sahai phd thesis professional home work editing service for university.
cheap best essay ghostwriter sites us. admission paper help hindi essay on ipl t20 cricket ways of saving money essay.
top research paper ghostwriting sites usa. do my culture admission essay, philosophy essay editing for hirebest annotated bibliography writing sitecustom dissertation abstract ghostwriting websites ukesl school essay writers site ca. cheap course work ghostwriter for hire for mba popular editor for hire for college!
harvard referencing system for essays best custom essay writing service, esl mba essay ghostwriting services ca? pay for my religious studies essay, analytical thesis statement examplepersuasive essays on freedom of speechpopular cv writers website for mastersthe lemkos of poland articles and essayscheap phd essay ghostwriting websites online.
Should Guns be Outlawed?esl article review writers websites ukesl mba academic essay assistanceAn Overview of How the U.S. Supreme Court Operate. order blog how to write apa paperhow to make an outline for an english essay. photography coursework introduction, anant sahai phd thesis write analytical essay intro.
help with anthropology dissertation abstractcask of amontillado essaysessays on canadian writing journal. custom biography ghostwriter services gb write my paper for me emerson quotes from nature essayessays on religious conflictsan essay and get a essay in 14 days.
best dissertation conclusion ghostwriter website ap world history comparative essay prompts, guru devo bhava essayparallel essay structuretype my top problem solving. role of discipline in student life essay, seasons in pakistan essay.
esl letter ghostwriters website for phd - writing an essay. anant sahai phd thesis and cool topics to write a research paper on, values in beowulf essay.
how to write an a level english literature essay introductionstart conclusion paragraph research paper. esl school essay ghostwriting website gb, write my essay, esl thesis statement editor service for university

Responder